M en B Juan Elias Olivares Grajales
Técnico Académico

Biología Molecular y Biotecnología de Plantas

Nivel B del PRIDE
2 - Maruri-Lopez,I., Rodriguez-Kessler,M., Rodriguez-Hernandez,A.A., Becerra-Flora,A., Olivares-Grajales,J.E., Jimenez-Bremont,J.F. (2014). A maize spermine synthase 1 PEST sequence fused to the GUS reporter protein facilitates proteolytic degradation. Plant Physiology And Biochemistry, 78, 80-87.
Nacional
10 - Estrada,G., Guillen,G., Olivares,J.E., Diaz,C., Alvarado,X., Sanchez,F. (2008). La transformación gen?tica y genómica del frijol. Una ventana al quehacer científico. Instituto de Biotecnología de la UNAM 25 aniversario, cap 25. 281-290, Mexico, D.F..
Memoria in extenso
11 - Estrada,G., Aparicio,R., Guillen,G., Olivares,J., Santos,C., Nava,N., Quinto,C. (2006). Phaseolus vulgaris phosphatidylinsitol 3-kinase (PvPI3K) root transcript levels interaction with the actin cytoskeleton. Biology of Plant-Microbe Interactions, vol 5. 12th International Congress on Molecular Plant-Microbe Interactions, 65-69, 5, St Paul, Minnesota.
12 - Olivares Grajales, Juan Elias (1997). Caracterizacion bioquimica parcial de la nodulina 30 de Phaseolus vulgaris L. . Instituto de Biotecnologia, Maestria en Biotecnologia, UNAM.
14 - Maruri-Lopez,I., Rodriguez-Kessler,M., Rodriguez-Hernandez,A.A., Becerra-Flora,A., Olivares-Grajales,J.E., Jimenez-Bremont,J.F.. A maize spermine synthase 1 PEST sequence fused to the GUS reporter protein facilitates proteolytic degradation. Plant Physiology And Biochemistry, 78, 80-87.
Nacional
17 - Estrada,G., Guillen,G., Olivares,J.E., Diaz,C., Alvarado,X., Sanchez,F.. La transformación gen?tica y genómica del frijol. Una ventana al quehacer científico. Instituto de Biotecnología de la UNAM 25 aniversario, cap 25. 281-290, Mexico, D.F..