M.C. Alan Jacob Cornejo Martell

Estudiante de Doctorado en Ciencias Bioquímicas
1 - Aleman-Gama,E., Cornejo-Martell,A.J., Ortega-Martinez,A, Kamaraj,S.K., Juarez,K, Silva-Martinez,S., Alvarez-Gallegos,A. (2021). Oil-contaminated sediment amended with chitin enhances power production by minimizing the sediment microbial fuel cell internal resistance. Journal of Electroanalytical Chemistry, 894, 115365.
2 - Cornejo-Martell,A., Hernandez-Eligio,J.A., Juarez-Lopez,K. (2019). Limpiando el ambiente y generando energia. Biotecnología en Movimiento. Revista de divulgación del Instituto de Biotecnología de la UNAM, 17, 9-11.
3 - Aleman-Gama,E., Cornejo-Martell,A.J., Ortega-Martinez,A, Kamaraj,S.K., Juarez,K, Silva-Martinez,S., Alvarez-Gallegos,A.. Oil-contaminated sediment amended with chitin enhances power production by minimizing the sediment microbial fuel cell internal resistance. Journal of Electroanalytical Chemistry, 894, 115365.
4 - Cornejo-Martell,A., Hernandez-Eligio,J.A., Juarez-Lopez,K.. Limpiando el ambiente y generando energia. Biotecnología en Movimiento. Revista de divulgación del Instituto de Biotecnología de la UNAM, 17, 9-11.